onsdag 25 januari 2012

Packad är bättre

Snömodden i måndags var inte kul och jag kände mig inte överdrivet lockad att ge mig ut ikväll. Men väl ute insåg jag att det inte var fråga om någon modd, snön var fint packad och fantastiskt behaglig att springa på. Mina egendubbade Peregrine funkar hur bra som helst på det här underlaget och jag var inte ens nära att tappa greppet en enda gång. Av okänd anledning gick det dessutom betydligt fortare idag än vad det gjort på senaste tiden, och till slut blev det 9,6 km i 5:01 min/km utan att det var särskilt jobbigt.
Det ska bli kul att få springa fort på riktigt snart, kan knappt hålla mig...

1 kommentar:

  1. Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!

    Mandie Hayes
    mandie.hayes10@gmail.com

    SvaraRadera