fredag 23 september 2011

Stadion igen

Igår stack jag till stadion för lunchintervaller för andra gången. När jag kom fram började jag med 4 stegringslopp på ~80 meter, det är lika kul varje gång. Jag ville egentligen köra 6x1000 som förra veckan, men jag insåg att jag inte skulle hinna eftersom jag hade ett möte direkt efter lunch. Det är inte klokt att arbetet ska få inkräkta på löpträningen... Istället blev det 4x1000 i ett något högre tempo än förra veckan. 4:11, 4:13, 4:11, 4:05 slutade det på. Under sista intervallen såg jag att Stefan Holm stod på bana 2 i kurvan och blev förevigad av en fotograf, vilket antagligen gjorde att jag omedvetet höjde tempot något. Han såg imponerad ut tyckte jag ;)
På eftermiddagen kände jag mig snuvig och på kvällen hade jag lite ont i halsen. Det känns dock lite bättre idag så förhoppningsvis blir höstens första dagissmitta inte värre än så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar