fredag 22 mars 2013

Nja, det mesta talar mot mig nu

Det kommer nog inte att bli något sub 40 på premiärmilen på söndag. Förutom att det fortfarande är vinter så att underlaget till vissa delar är snö och is, så har det dessutom känts trögt att springa senaste två veckorna. Som lök på laxen har två av barnen kräkts senaste dagarna och jag själv har också känt mig lite risig, inte minst efter gårdagens löprunda. Jag hoppades nästan på att jag skulle kräkas lite för att det sedan skulle kännas bättre, men så blev det inte.
Såvida jag inte kräks på söndag morgon så kommer jag ändå att springa. Lopp är alltid kul (förutom möjligen själva springandet som mest är plågsamt...) och det verkar som om "alla" ska springa i år. Dessutom kommer min uppladdning i år (oavsett eventuella kräkningar) att vara betydligt bättre än ifjol, när jag laddade med att flyga från Gran Canaria åtta timmar försenad ensam med tre barn.

1 kommentar: