tisdag 20 december 2011

Rapport från en hals

17 dagar sedan jag sprang senast och fortfarande ont i halsen. Kul. I fredags blev jag dessutom magsjuk och kräktes ett par gånger. Jag hoppades så smått på att lite magsyra kanske skulle ta död på vad det nu är som invaderat halsen och i lördags och söndags kändes faktiskt halsen lite bättre. Igår råkade jag däremot småjogga femtio meter för att skynda mig att hämta telefonen som jag glömt hemma när jag skulle till jobbet. Det var uppenbarligen inte så smart eftersom halsen nu är usel igen.
Jag hoppas på att kunna få till åtminstone ett pass innan premiärmilen, det hade varit kul att klara den under timmen.

3 kommentarer:

  1. Kanske en penicillinkur! Ibland vill det bara inte gå över.

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt lyckats tjata till mig det idag, nu förväntar jag mig att vara frisk som en nötskrika när jag vaknar imorgon ;)

    SvaraRadera
  3. För några år sen bar jag på halsont i flera månader. Det slutade med en penicilinkur.

    Jag tror att det vägrade att gå över eftersom jag framförallt stressade på jobbade.....

    SvaraRadera