torsdag 8 december 2011

På halsfronten inget nytt

I lördags struntade jag i att halsen inte var helt bra och sprang ett kort pass (7 km) ändå. Det skulle jag uppenbarligen inte gjort eftersom jag har varit riktigt risig i halsen sedan dess, haft feber till och från och nu börjar jag känna ett tryck i öronen också. Håller jag kanske på att bli ett öronbarn på gamla dar?
Hur som helst ska jag gå till vårdcentralen imorgon och tvinga fram någon form av diagnos, har jag tur är det kanske bakteriellt så att jag kan få antibiotika. Har jag otur är det inte det och då vet jag inte vad jag ska hitta på, fortsatt vila är väl antagligen både det bästa och det tråkigaste alternativet.

1 kommentar:

  1. Ta det lugnt bara! Det är ju grundträningsperiod nu och det är ju gott om tid att bygga sig stark och fin inför nästa säsong. Kanske läsa nån nördig löparbok för att hålla motivationen vid liv under vilan? Det funkar (delvis i alla fall) för mig. Krya på dig!

    SvaraRadera